31 Ağustos 2019 Cumartesi

Üretim Planlama Uzmanı (Tekstil)

KARDEM TEKSTIL SAN VE TIC A.S - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 1990'dan beri amacımız moda, gücümüz ise yaratıcılığımız… KARDEM; küresel ortakları ve güçlü tedarikçi ağı ile birlikte Dünyanın önde gelen markaları için yüksek hacimli, zaman odaklı, moda akımlarını takip eden koleksiyonların tasarlanması ve ileri teknolojiyle üretilmesindeki uzmanlığını yalın yönetim anlayışı ile sürekli olarak ileriye taşımaktadır. Kardem Tekstil'in sürekli yükselen büyüme ve başarısında etkili olan güçlü ve yetenekli bir ekibin parçası olup , Genel Merkez ofisimizde çalışacak ve mevcut üretim sürecinin geliştirilmesine katkıda bulunacak; ''Üretim Planlama Uzmanı'' arayışımız mevcuttur. Üniversitelerin tercihen Endüstri ve ya Tekstil Mühendisliği bölümlerinden mezun, Tercihen benzer pozisyonlarda en az 5 yıl deneyimli, Konfeksiyon üretim sürecinde bizzat bulunmuş ve operasyonları,kumaşları,makine teknolojilerini bilen, Tercihen İngilizce bilen, MS Office programlarını etkin kullanabilen, Tercihen SAP Programını bilen, Da... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle