13 Eylül 2019 Cuma

Endüstri Mühendisi ( TEKSTİL)

Kivanc Tekstil Konfeksiyon San. Tic. Ltd. Sti - Istanbul European Side - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 1-Üniversitelerin ( Endüstri Mühendisliği ) bölümlerinden mezun 2-İşletmede kurulacak performans ölçme ve kalite yönetim sisteminin işleme alınmasında yardımcı olmak , 3-Tekstil üretim süreçleri ( Dikim, Ütü Paket ) içerisinde yer almak kalite politikası ve görevleri doğrultusunda çalışmak 4-Üst amiriyle birlikte çalışarak işin geliştirilmesine yardımcı olmak, 5-Satış üretim arasında koordinasyonu sağlamak , 6-Üretimde yeni sistemler oluşturup takibinde yer almak, 7-Gördüğü problemleri ve hatalı uygulamaları bağlı olduğu yetkiliye bildirmek, 8-Günlük ve haftalık üretim miktarı , verimlik ,üretim maliyet vb.konularda analiz raporlarını hazırlamak , 9-Üretimde iş etütleri yapılarak makine kapasitelerin çıkarılması, 10-Makine , insan performans değerlendirilmesinin yapılması , 11- Kalite yönetim sistemleri hakkında bilgi sahibi , 12-Microsoft Office uygulamalarında yetenekli , 13-insan ilişkilerinde başarılı , ekip çalışmasına yatkın... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle