27 Ekim 2019 Pazar

Dokuma Müdürü

RIMTEKS ORME SANAYI AS. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Türkiye ve Avrupa'da sektöründe lider, dar tekstil alanında faaliyet gösteren ve büyük oranda ihracata çalışan şirketimiz için "Dokuma Birim Müdürü" alımı yapılacaktır.. Nitelikler : - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, - Örme -Dokuma Üretim teknolojilerini çok iyi bilen, teknolojik gelişmeleri takip eden ve firmadaki uygulanabilirliği sağlayan, - Fabrika üretim ve yönetim alanında en az 5 yıl deneyim sahibi, - Yöneticilik ve liderlik vasıflarına sahip, - Maliyetlendirme ve üretim takibinde tecrübeli, - MS Office programları ve ERP sistemlerine hakim, - Süreç kontrollerinde disiplinli bir yaklaşıma sahip, - Ekip yönetimi, planlama ve organizasyon deneyimi olan, - Proaktif, dinamik ve motivasyonu yüksek, - İyi derecede İngilizce bilen. İşin tanımı : - Üretim bölüm ve proseslerini takip edip, yönetmek, - Üretimin hedeflere uygun şekilde verimli ve kaliteli yapılmasını sağlamak, - Verimliliği arttırıp, fire azaltacak somut aksiy... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle