6 Kasım 2019 Çarşamba

Konfeksiyon Üretim Koordinatörü

Michael Page - İstanbul - Müþteri bazlý organizasyon içindeki Konfeksiyon Üretim sorumlularýný yönetir ve koordine eder. Beraber çalýþtýðý Konfeksiyon üretim sorumlularýnýn model bazlý fiyat tekliflerini inceler, rekabetçi fiyat alýnmasýný saðlar.Fiyatlamanýn proses bazlý fiyatlandýrma sistemine dönüþmesi saðlar. Þirketin mevcut konfeksiyon üretim yerlerinin teknik geliþmelrini ekibi ile saðlar, þirkete yeni üretim tesisleri kazandýrýr. Beraber çalýþtýðý Konfeksiyon üretim sorumlularýnýn mesleki geliþimlerine katkýda bulunur,Bu kadronun en yetkin kiþilerden oluþmasýný saðlar. Beraber çalýþtýðý Konfeksiyon üretim sorumlularýnýn, sipariþ bazlý zaman planlamalarýný denetler,gerektiðinde eðitim amaçlý birlikte yapar. Model bazlý Konfeksiyon üretiminde olasý riskleri önceden görür.Kalite ve zaman açýsýndan ekibini uyarýp önleyici tedbirlerin alýnmasýný saðlar. Kalite ve termin konusunda çýkacak muhtemel krizleri önlemek için ekibi ile birlikte tedbir alýr, eylem planýný hazýrlar ve bu planý y... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle