9 Kasım 2019 Cumartesi

Tekstil Fason Üretim Kalite Sorumlusu

Egemen Hediyelik Esya A.S. - İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Her yıl hedeflerini aşarak büyüyen, Yurtiçi ve Yurtdışı yatırımlarıyla sektörün öncüsü olan Egemen Grup ailesinde görev alacak Tekstil Fason Üretim Kalite Sorumlusu arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER Tercihen Üniversite mezunu, Özellikle Çanta, Organizer, Hurç, Ütü Masası Kılıfı vb. ürün alanlarında çalışmış ve bu konuda tecrübeli, Kumaş & aksesuar, üretim ve malzeme süreçlerine hakim , Üretimde karşılaşılan sorunları çözümleyecek yetkinlikte, detaylı ve iyileştirici çalışma yapabilen, Üretim/Kalite süreç, durum ve problem analizleri yapabilen, En az B sınıfı ehliyete sahip ve aktif araç kullanabilen, Takım çalışmalarına yatkın ve insan ilişkilerinde başarılı, Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış, İŞ TANIMI Üretim aşamasında / sonrasında ürünlerin ara ve son kontrollerini yapacak en az 5 yıl tecrübeli, İyi derecede, kalıp, dikiş ve ölçüm tekniklerini bilen, planlama ve organize etme becerisine ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle