20 Kasım 2019 Çarşamba

Tekstil Üretim Planlama Yöneticisi

Flomak Tekstil Makine Muhendislik Mum. Taah. San v - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Örme Konfeksiyon imalat ve ihracatı yapan firmamız için; Verimlilik ve süreç iyileştirmelerine vakıf Üretim raporlarını haftalık,aylık ve yıllık olarak takım ekibine sunabilecek Problem çözme teknikleri gelişmiş karar verme yeteklerine sahip analatik düşünebilen Takım çalışmasını benimsemiş,insan ilişkileri kuvvetli Üretim kapamalarını yapabilen Üretim planma konusunda en az 5 yıl üstü tecrübeli Siparişten sevkiyata kadar tüm süreçleri yönetebilecek Konfeksiyon ve kesimhane konularına vakıf MS ofis ve sentez proğramlarını kullanabilen Kurumsal firmalarda çalışmış işletme müdürlüğüne bağlı olarak çalışacak Beylikdüzü ve civar semtlere yakın Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun üretim planlama yönetmeni / yöneticisi aranmaktadır.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle