31 Aralık 2019 Salı

Üretim Müdürü ( Hazır Giyim )

Pera Tekstil Danismanlik San.Tic.Ltd.Sti - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Tekstil sektöründe uluslararası faaliyette bulunan şirketimiz, Denim ve Non denim konfeksiyon ürünleri imalatı ve ihracatçısı olup % 100 oranında yurt dışı çalışmakta ve Dünya ülkelerinin köklü şirketlerinin müşterilerini giydirmekte, kararlı adımlarla her geçen gün büyümektedir. Kurumumuzun Üretim Departmanında görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere haiz; Genel Nitelikler · En az lise mezunu ( Tercihen üniversitelerin tekstil, konfeksiyon bölümlerinden mezun) · İhracat tecrübesi olan ve Denim Hazır Giyim ürün üretimi alanında min. 15 yıl deneyimli, · Üretim aşamasındaki ürünlerin kontrollerini ve raporlamalarını yapabilecek, · Fason üretim aşamasında üretim sürecini yönetecek ve ilgili fason ağına sahip, · Liderlik ve iletişim becerisi yüksek, ekip yönetimi, koordinasyon ve çalışanları motive etme yetkinliklerine sahip, · Süreç ve Kalite odaklı çalışma anlayışını benimsemiş, · Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen, · Planlam... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle