14 Şubat 2020 Cuma

Konfeksiyon Planlama Elemanı

Tamtex Tekstil Konf. Imalati ve Tic.A.S. - Tekirdağ - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Firmamız bünyesinde görevlendirilmek üzere Konfeksiyon Planlama Elemanıarayışımız mevcuttur. GENEL NİTELİKLER Konfeksiyon Planlama konusunda tecrübeli, Ms Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen, Sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip, analitik düşünebilen, Takip ve sonuç odaklılık yetkinlikleri gelişmiş, Müşteri ve kalite odaklı çalışacak, İŞ TANIMI Üretim sipariş formlarını (iş emri) oluşturmak ve üretim programını ilgili birimlere iletmek Tüm işçilikleri sistemden takip ederek doğru zamanda üretime alınmasını sağlamak Günlük üretim raporlarını takip ederek plana uygun üretim yapılmasını sağlamak Tüm işçiliklerin toplam, planlanan ve gerçekleşen kapasitelerini denetlemek Sürecin günlük, haftalık ve aylık raporlarını hazırlamak Hedeflenen süre içerisinde tedarik aşamasını sonlandırmak Gerekli üretim süreçlerine iş emirleri vermek... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle