29 Şubat 2020 Cumartesi

Konfeksiyon Üretim Bant Ustası

Momentum Yatirim ve Proje Danismanlik A.S - İstanbul Avrupa Yakası - Grup şirketimiz MOMTEKS TEKSTİL'in İstanbul Silivri'de bulunan tam entegre konfeksiyon üretim tesisi bünyesinde görevlendirilmek üzere ; ÜRETİM BANT USTASI aranmaktadır. -"Z Dokuma Bandı" kurmuş ve idare etmiş, -Üretim miktarı ve üretilecek giysi çeşidine göre bant sistemleri kurabilecek, -Pantolon, gömlek ve bayan elbise üretiminde tecrübesi olan, -İhracat üretimi ve yüklemesi tecrübesi olan, -Dokuma kumaşların dikim ve toplu üretim tekniklerine hakim, -Üretim bandının verimliğini ve hızını arttırabilecek teknik bilgi ve donanıma sahip, -Düzenli olarak günlük,haftalık ve aylık üretim raporlaması yapabilecek, -Ekip çalışmasına uyumlu, -En az lise mezunu, -Erkek adaylar için Askerliğini yapmış, -Aktif araç kullanabilen,... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle