6 Şubat 2020 Perşembe

Tekstil Teknikeri Veya Tekstil Mühendisi

KARDEM TEKSTIL SAN VE TIC A.S - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin Tekstil Teknikerliği veya Tekstil Mühendisliği bölümlerinden mezun, Tercihen alanında 3 yıl tecrübe sahibi, İngilizce bilen, Konfeksiyon üretim sürecinde bizzat bulunmuş ve operasyonları, kumaşları, makine teknolojilerini bilen, Metot etüdü ve iş analizi tecrübesi olan, Raporlama ve koordinasyon becerisi yüksek, Planlama ve iş takibi konusunda başarılı, Avrupa yakasında ikamet eden. İŞ TANIMI İş etüdü çalışmaları yaparak ürünlerin standart zamanlarını belirlemek, Üretim birimlerindeki iyileştirme çalışmalarında görev almak, Ürün geliştirme ve üretim süreçlerinde, alternatif üretim metotları geliştirerek verimliliği arttırmak, maliyetleri düşürmek. Teknolojik gelişmeleri takip ederek yeni üretim ve işlem metotları geliştirmek. Üretim verim ve kalite sürekliliği hedefli, proses akış şemalarını oluşturmak, değerlendirmek ve doğru akış ve yerleşimi belirlemek. Üretim süreçlerinde, plan\fiili karşılaştırmalarını yaparak, sistem... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle