27 Şubat 2020 Perşembe

Tekstil Üretim Planlama Sorumlusu

ZAROTEKS TEKSTIL INSAAT TAAH.ITH.IHR.PAZ.SAN.VETIC - İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üretim ve ihracat alanında 27 yılı aşkın bir geçmişe sahip olan firmamız, mevcut 300 çalışanıyla yuvarlak örgü tekstil sektöründe üretim yapmaktadır. Üretiminin tamamını ihraç eden firmamız bünyesinde birlikte çalışmak üzere "Üretim Planlama Sorumlusu" aramaktayız. · Tercihen üniversitelerin Tekstil Mühendisliği veya Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun · Tekstil Fabrikalarında üretim planlamada en az 4 yıl çalışmış, · Tekstil konfeksiyon sektöründe tecrübe sahibi, · Planlama , organizasyon ve raporlama konularında yetenekli, · Zaman yönetimi ve öncelik belirleme yeteneğine sahip, · İyi seviyede ofis programlarını kullanabilen, · Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, · İletişim becerileri güçlü, takım çalışmasına yatkın, · Analitik düşünme yapısına sahip, · Takip yeteneği güçlü, detaylar konusunda dikkatli, · İzmir'de ikamet eden, · Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış, İŞ TANIMI · Pazarlama departmanından sipari... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle