28 Mart 2020 Cumartesi

Konfeksiyon Üretim Koordinatörü

Michael Page - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Dokuma ve Örme konfeksiyon alanında faaliyet gösteren TEKSTIL frmasi İhracat yapmakta olup; Amerika ve Avrupa'nın önde gelen markalarına kendi tasarımlarını sunmaktadır. Tekstil firmasinda görevlendirmek üzere ; Örme ve Dokuma konfeksiyon üretim planlama ve yönetimi alanında deneyimli , Üretim Koordinatörü aramaktayiz. İş Tanımı Müsteri bazly organizasyon içindeki Konfeksiyon Üretim sorumlularini yönetir ve koordine eder. Beraber çalıstıgı Konfeksiyon üretim sorumlularinin model bazli fiyat tekliflerini inceler, rekabetçi fiyat aalınmasini saglar.Fiyatlamannn proses bazln fiyatlandirma sistemine dönüsmesi saglar. sirketin mevcut konfeksiyon üretim yerlerinin teknik gelismelrini ekibi ile saglar, sirkete yeni üretim tesisleri kazandirir Beraber çalıstıgı Konfeksiyon üretim sorumlularinin mesleki gelisimlerine katkida bulunur,Bu kadronun en yetkin kisilerden olusmasını saglar. Beraber çalıstıgı Konfeksiyon üretim sorumlularının, sipa... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle