25 Mart 2020 Çarşamba

TEDARİK ZİNCİRİ VE PLANLAMA DIREKTORU (TEKSTİL)

Michael Page - İstanbul Avrupa Yakası - Üretim Planlama Yönetimi Malzeme ihtiyaç Planlama ve Kapasite Planlama süreçlerinin verimli, etkin ve sürdürülebilir şekilde yürütülmesinin denetlenmesi ve koordinasyonun sağlanması. Uzun ve orta vadeli vadeli stratejik kapasite planının yapılmasının sağlanması. Sipariş alımından yüklemeye kadar olan süreçte çekme yöntemi ile planlama sürecinin yapılandırılması ve tüm birimlerin bu doğrultuda çalışmasının sağlanması. Tedarik ve üretim planlama yönetimi birimlerinin birbirleri ve kurumun diğer birimleri ile koordinasyonun sağlanması ve yürütülmesi. Üretim planlama müdürünün ilettiği planlama darboğazları analiz ve risk/etki değerlendirmelerinin yapılması ve takibi. Tedarikçi Geliştirme ve Satın Alma Yönetimi Üretim hizmet satın alma süreçlerinin, kurum strateji, hedef, politika ve prosedürlere uygun, müşteri beklentileri doğrultusunda verimli, etkin ve sürdürülebilir şekilde yürütülmesinin denetlenmesi, organizasyon ve koordinasyonun sağlanması. Üretim hizmeti stratejik s... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle