12 Nisan 2020 Pazar

Konfeksiyon Üretim Planlama Yöneticisi

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Önde gelen markalar için örme hazır giyim konfeksiyon üretimi ve ihracatı yapan firmamızın Planlama ekibinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip "Konfeksiyon Üretim Planlama Yöneticisi" aramaktayız; GENEL NİTELİKLER En az Üniversitelerin Önlisans Programlarından mezun Örme konfeksiyon konusunda en az 3 yıl deneyimli Tercihen Sentez ERP Sisteminin kullanımında deneyimli Ms Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen Sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip Takip ve sonuç odaklılık yetkinlikleri gelişmiş Müşteri ve kalite odaklı çalışacak Analitik düşünebilen Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış Avrupa yakasında ikamet eden veya edebilecek olan İŞ TANIMI Üretim sipariş formlarını (iş emri) oluşturmak ve üretim programını ilgili birimlere iletmek Tüm işçilikleri sistemden takip ederek doğru zamanda üretime alınmasını sağlamak Günlük üretim raporlarını takip ederek plana uygun üretim yapılmasını sağla... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle