11 Nisan 2020 Cumartesi

Üretim Teknik Sorumlusu (Tekstil Dışı )

LCWaikiki - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversite mezunu, Tekstil dışı, oyuncak ve kozmetik sektöründe ithalat ve ihracat süreçlerine hakim ve üretim takibi konusunda minimum 5 yıl tecrübeli, Tekstil dışı, oyuncak ve kozmetik sektöründe üretim süreçlerine hakim, Tercihen İngilizce bilen, Üretimde karşılaşılan sorunlara proaktif yaklaşabilen ve detaylı çalışma yapabilen, Üretim süreç analizi ve raporlama yapabilen, Aktif araç kullanabilen, Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış. İŞ TANIMI Periyodik olarak üreticilerdeki LC Waikiki ürünlerinin üretim aşamalarını kalite kontrol listesine göre denetlemek ve sonuçlarını yöneticisi ile paylaşmak Tespit edilen kalite sorunlarını ilgili tedarik Yöneticilerine raporlamak Tespit edilen kalite sorunları ile ilgili üreticilerden düzeltici ve önleyici faaliyetler talebinde bulunmak Departman yöneticisi gözetimi ve yönlendirmesiyle, gerek görülen tedarikçileri ziyaret etmek ve LC Waikiki ürün kalite standartlarına uygun çalışıp çal... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle