27 Haziran 2020 Cumartesi

Hazır Giyim Üretim Koordinatörü

SUTEKS TEKSTIL SANAYI VE TICARET A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 34 yıllık Hazır giyim ihracatı yapan firmamızda Üretim Koordinatörü pozisyonu ile alakalı Takım arkadaşı aramaktayız. GENEL NİTELİKLER: · Konfeksiyon ve Hazır giyim sektöründe en az 15 yıl deneyim, · Yüksek okul mezunu ,Tercihan Tekstil veya Endüstri Mühendisi · İyi derecede bilgisayar kullanımı · Aktif araç kullanımı · İyi derecede İngilizce bilgisi İŞ TANIMI: - Müşteri bazlı organizasyon içindeki Konfeksiyon Üretim sorumlularını yönetir ve koordine eder. · Şirketin mevcut konfeksiyon üretim yerlerinin teknik gelişmelrini ekibi ile sağlar, şirkete yeni üretim tesisleri kazandırır. · Beraber çalıştığı Konfeksiyon üretim sorumlularının mesleki gelişimlerine katkıda bulunur,Bu kadronun en yetkin kişilerden oluşmasını sağlar. · Beraber çalıştığı Konfeksiyon üretim sorumlularının, sipariş bazlı zaman planlamalarını denetler,gerektiğinde eğitim amaçlı birlikte yapar. · Beraber çalıştığı Konfeksiyon üretim sorumlularının model bazlı fiy... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle