17 Temmuz 2020 Cuma

Dokuma Üretim Yöneticisi

Kimo Tekstil Konfeksiyon A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Örme ve Dokuma ihracatı yapan firmamızda Üretim departmanında görev alacak DOKUMA ÜRETİM SORUMLUSU aranmaktadır. -Dokuma Hazır Giyim Üretiminde Uzman olmak -Ürünlerin Tüm üretim süreçlerine hakim olmak -Kesim aşamasından başlamak üzere tüm üretim sürecinin yönetimini yapmak -Üretim yapılacak fason atölye portföyüne sahip olmak -Üretim planlamasını yapmak -Sorun olan alanları tespit etmek ve kalite arttırma çalışması yapmak -Hedeflenen süre içerisinde işini sonlandırmak -Dikkatli ve detaylara önem veren -Tüm üretim süreçlerinin takibi ve siparişlerin durumları ile ilgili raporlamalar hazırlamak -Aktif olarak araç kullanabilen... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle