31 Temmuz 2020 Cuma

Tekstil Mühendisi

Reglan Tekstil ve Turizm San.Tic.Ltd.Sti. - İstanbul Avrupa Yakası - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI REGLAN TEKSTİL Ve Turizm San. Tic. Ltd. Şti. Ümraniye'de faaliyet göstermekte ve geniş ürün yelpazesine sahip olup dünyaca ünlü markalara Triko Giyim konusunda üretim yapmaktadır. Pazarlama, Tasarım ve Üretim ekibimiz ile birlikte çalışacak Yurt içi ve yurt dışı müşterilerinin üretim akışını başından sonuna detaylı olarak takip edebilecek, İngilizce bilen Triko örme bilgisine sahip deneyimli Üretim planlaması yapabilen Takım çalışmasına yatkın Ms Office programlarını etkin kullanabilen, Tercihen ingilizce bilen Triko ve/veya Hazır giyim imalatı alanında en az 3 yıl deneyim sahibi, Yurtdışı seyahat engeli olmayan İŞ TANIMI · Alınan siparişlerin; üretim süreci ve sevkiyat dahil tüm aşamalarının takibi, koordinasyonu ve müşterinin kalite standartlarına uygun sonuçlandırılmasından sorumlu olunması, -İplik satın alınması -İplik tedarik sürecini takip ederek zamanında depoya ulaşmasını sağlamak -İplik girişinden yüklemeye kadar tü... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle