10 Temmuz 2020 Cuma

Üretim Planlama Mühendisi(Tekstil İç Giyim)

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İstanbul-Avrupa Yakası'nda, Tekstil sektöründe faaliyet gösteren firmamızın 'İhracat Departmanı'nda görevlendirilmek üzere, tercihen Tekstil sektöründe Çocuk, Bayan, Bay İç Giyim ve Penye üretimi alanlarında üretim planlama süreçlerinde deneyimli, 'Üretim Planlama Mühendisi' takım arkadaşı aramaktayız. - Tercihen Üniversitelerin Mühendislik bölümlerinden mezun, (Endüstri Mühendisliği, Tekstil Mühendisliği vb.) - Tercihen İç Giyim örme sektöründe deneyimli, - İç Giyim, Dokuma, Konfeksiyon, Hazır Giyim Üretim Planlamasında en az 2 yıl görev almış, - Sipariş bazlı dokuma, boya, fason takip süreçlerinin planlaması, takibi ve raporlardan sorumlu olacak, üretim için gerekli planlamaları gerçekleştirecek, - Üretim maliyetlerinin hesaplanması, verimlilik ve maliyet raporlarının oluşturulması, - Koleksiyon takibi ve üretim planlarından sorumlu, - Sezon ve stok planlama ile tüm üretim süreçlerinden sorumlu, · Planlama, organizasyon ve koordinasyon ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle