15 Temmuz 2020 Çarşamba

Üretimden Sorumlu Tekstil Mühendisi

Taskin Hali ve Kimya Is Ilanlari - İstanbul Anadolu Yakası - Taşkın Halı ve Kimya - Üretimden Sorumlu Tekstil Mühendisi İş Açıklaması Tuzla Deri OSB 'de "Dekoratif Halı ve Ev Tekstili" sektöründe ''Seroni'' markamızla faaliyet gösteren firmamıza, Üretim bölümünde "Üretim Sorumlusu" pozisyonu için aşağıda yer alan niteliklere uygun Tekstil Mühendisi arayışımız mevcuttur. Kısa iş tanımı; Üretim sürecinin denetlenmesi,üretim çizelgesinin hazırlanması,yapılan üretimin kalite beklentileri dahilinde gerçekleştirilmesi. Kaliteyi olumsuz yönde etkileyen/etkileyebilecek olan faktörlerin belirlenmesi ve düzeltici önleyici faliyetlerin uygulanması. Maliyet azaltmaya yönelik çalışmaların organizasyonunu yapmak. Malzeme ve hammadde kalitesinin kontrolünü ve sürekliliğini sağlamak. Planlama birimiyle koordineli çalışmak. İSG kurallarına uyulmasını sağlamak ,üretim esnasında oluşabilecek riskleri belirlemek ve gerekli önlemlerin alınmasını sağlamak. Verimliliği ve kaliteyi arttırmak için sürekli yeni gelişmeleri ve literatürü takip ederek g... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle