19 Eylül 2020 Cumartesi

Gerber Operatörü / Eğitmen

Altier - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI International Altier Education Group bünyesinde yer alan Altier Academy (Bakırköy & Londra) eğitim merkezlerinin Milli Eğitim Bakanlığı akreditasyonu bulunmaktadır. Moda & Güzellik sektörlerine yönelik uluslararası nitelikte profesyonel eğitim hizmetlerinde uzmanlaşmış olan International Altier Education Group bünyesinde yer alacak Gerber Accumark Eğitmeni aranmaktadır. Gerber Accumark Eğitmeni Aranılan Nitelikler Moda Tasarımı / Giyim Üretim Eğitmenliği vb. bölümler ile ilgili lisans mezunu Tercihen tekstil - moda sektöründe modelhane ve uzun yıllara dayanan Gerber Operatörlüğü deneyimlerine sahip, İş Tanımı Milli Eğitim Bakanlığı Modelistlik ve Bilgisayarlı Modelistlik eğitim programlarımızda Gerber Accumark programını belirlenmiş müfredat dahilinde öğrencilere aktarabilecek profesyonel eğitimciler aranmaktadır.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle