13 Eylül 2020 Pazar

Tekstil Mühendisi

TOPKAPI IPLIK SAN. VE TIC. A.S - İstanbul - Şirketimiz bünyesinde belli hedefler doğrultusunda siparişlerin projelendirilmesinden teslim edilmesine kadar tüm üretim planlama ve üretim takibi süreçlerinin yönetilmesi. Günlük ve haftalık üretim programlarını kontrol etmek, Gelen siparişlerin ve stokların takibi yapmak, İmalat işlemlerinin hedeflenen sürede ve kalite standartlarında yapılması için çalışmak, Üretim sürecinde karşılaşılan hata veya eksikliklerin giderilmesini sağlamak, Üretimde ihtiyaç duyulan malzemelerin takibini yapmak, Üretim faaliyetleri ile ilgili düzenli raporlar oluşturup üst yönetime sunmak, İmalat personelini denetlemek ve koordine etmek Boyalı iplik ve kumaş takibini yapmak. Planlama ve organizasyon becerisi sergilemek, Takım çalışmasına yatkınlık göstermek, Analitik düşünme problem çözme yeteneğine sahip olmak, Etkili iletişim becerisi sergilemek, Tekstil Mühendisliği bölümü mezunu, İyi derecede ingilizce bilmek.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle