11 Eylül 2020 Cuma

ÜRETİM YÖNETİCİSİ (TEKSTİL SEKTÖRÜ - İZMİR)

Michael Page - İzmir - Hazırlanan üretim planlarına göre sorumluluğunda bulunan Fason Üretim birimlerinin gerekli hazırlıkları yapmasını sağlamak Kaynakların doğru ve etkin kullanımını temin etmek Üretim iş emirlerinin planlanan zamanda, istenen kalitede ve verimli üretiminin yapılarak sevkıyata hazırlanmasını tüm fonksiyonları ile koordinasyonunu sağlamak Sorumlu olduğu fason üretim biriminin ve müşteri taleplerine uygun olarak etkin organize olmasını, yönetilmesini gözetmek, merkez ile koordinasyonu sağlamak İlgili fason üretim birimlerinin teknik ve teknolojik olarak geliştirilmesini katkı sağlamak İlgili fasonda maliyet düşürücü, üretim verimliliği ve etkinliğini artıracak fikirler geliştirmek, Merkezi Üretim ve Tedarikçi Geliştirme birimleri ile üretim koşullarının ve standartlarının iyileştirilmesini sağlamak Bağlı bulunduğu müşteri organizasyonunun kalite yönetimi ve merkezi kalite yönetimi koordinasyonu ile tanımlanmış kriterler içerisinde üretim yapılmasını sağlamak Dinami... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle