9 Ekim 2020 Cuma

Konfeksiyon Kapasite Planlama ve Lojistik Uzmanı

Zeyneva Tekstil - Yıldırım, Bursa - İş Tanımı Örme ve dokuma kumaştan çocuk giyim üzerine kendi markasına ve Türkiye'nin önemli markalarına üretim yapan firmamızın üretim kapasitelerinin planlamasına yönelik çalışacak Konfeksiyon Kapasite Planlama ve Lojistik Uzmanı arıyoruz. Aranan Nitelikler Tercihen Üniversitelerin Tekstil veya Hazır Giyim bölümlerinden lisans düzeyinde mezun, Yıllık Kapasite Master Planına göre Konfeksiyon kapasitelerini düzenleyen, çalışılacak firmaların belirlenmesine katkı sağlayan, Üretim safhalarına göre durum raporlarını MRP sistemi içinde takip eden ve yönlendiren, Fason Üreticileri yılda iki defa Taşeron Değerlendirme Prosedürüne göre değerlendiren ve raporlayan, Haftalık Kesim ve Depo Giriş Planlarına göre üretim sahasındaki trafiği yönlendiren koordine eden, Üretim sevk ve geliş hareketlerinin sistemde zamanında ve güncel olması konusunda yürütme yapan, üretim safha bitişlerine göre aylık fason ödeme programını oluşturan, Fason üretime çıkacak ürünlerin eksiksiz ve hatasız se... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle