3 Ekim 2020 Cumartesi

Konfeksiyon Üretim Planlama Yöneticisi / Yönetmeni

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Dünyanın önde gelen markaları için "örme hazır giyim üretimi ve ihracatı" yapan, aylık 1 milyon adet üretim kapasitesine sahip firmamızın, Planlama Departmanında görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip "Konfeksiyon Üretim Planlama Yöneticisi" aramaktayız; GENEL NİTELİKLER Tercihen, dört yıllık eğitim veren Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, Tekstil Mühendisliği, İşletme, Matematik, istatistik bölümlerinden mezun, Örme konfeksiyon üretim planlama konusunda en az 5 yıl deneyimli, Kumaş, iplik, aksesuar, baskı-nakış tedarik süreçleri hakkında bilgisi olan, Tercihen Sentez ERP Sistemi kullanımında deneyimli, Ms Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş, Kaynak planlama yeteneğine ve organizasyon, raporlama, takip ve sonuçlandırma becerilerine sahip Analiz ve mukayese becerisi gelişmiş, İngilizce bilen, Avrupa yakası/ Sultangazi lokasyonuna ulaşım sorunu olmayan İŞ TANIMI Ü... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle