31 Ekim 2020 Cumartesi

Tekstil Mühendisi

Elart Yatak Ortuleri San. ve Tic. Ltd. Sti. - Bursa - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI · Üniversitelerin tekstil mühendisliği bölümünden mezun · Tercihen kumaş üretim ve konfeksiyon süreçlerine hakim · Üretim süreçlerinin planlanması, yönetimi ve takibini yapabilecek · En az 2 yıllık bilgi ve deneyime sahip · Üst yönetim için üretim ve planlama süreçleri hakkında raporlar hazırlamak ve verimliliği artırıcı yollar hakkında bilgi sağlamak · Düzenli olarak üretim ve planlama faaliyetlerini raporlamak ve yönetime sunmak · Üretim planlama problemlerini tanımlamak ve çözümlemek için üretim ve satın alma departmanları ile iş birliği yapmak · Analitik düşünme yeteneğine sahip, sonuç odaklı ve takım çalışmasına yatkın · MS Office (Word, Excel) programlarını iyi derecede bilen Tercihen Logo Tiger Enterprise programını bilen... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle