4 Ekim 2020 Pazar

Üretim Müdürü ( Tekstil )

ARGUN TEKSTIL PAZARLAMA VE DANISMANLIK LTD STI - İstanbul - Tercihen üniversitelerin Tekstil Mühendisliği bölümünden mezun Tekstil alanında minimum 7-10 yıl yöneticilik deneyimine sahip Kalıp, Kesim, Dikim, Paket süreçleri ve teknikleri konusunda tecrübeli, Üretim birimi portföyü olan Kalite, süreç ve sonuç odaklı çalışma yetkinliğine sahip Problem çözme, analiz etme, karar verme ve koordine etme becerileri gelişmiş İletişim gücü yüksek, ilişki yönetiminde başarılı ve takım çalışmasına yatkın İlgili bilgisayar programlarına hakim, tercihen COROTEX programını bilen Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek Seyahat engeli olmayan Aktif araç kullanabilen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden Hazırlanan üretim planlarına göre sorumluluğunda bulunan iç ve dış üretim birimlerinde kesim, dikim, paket ve oluşabilecek yan işlemleri (baskı, nakış, yıkma vb.) doğru sevk ve idare edebilmek Kaynakların doğru ve etkin kullanımını sağlamak Üretim iş emirlerinin planlanan zamanda, istenen kalitede ve verimli üretiminin... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle