5 Kasım 2020 Perşembe

Konfeksiyon Üretim Mühendisi

Savcan Tekstil Sanayi ve Ticaret A.S. - Bursa - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin Tekstil Mühendisliği veya Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun, Tercihen konfeksiyon alanında en az 2 yıl Üretim Saha Mühendisi olarak çalışmış, Ms Office programlarına hakim, Etüt, analiz, planlama alanlarında yetkin, Enerjik, takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri güçlü, Sistemli ve disiplinli çalışan, Kişisel gelişimini destekleyen, okuyan, araştıran ve öğrendiklerini uygulayan, Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış, İŞ TANIMI Bursa'nın önde gelen tekstil firmalarından biri olan ve yaklaşık 60 yıllık tarihe sahip şirketimiz Dokuma-Baskı ve Konfeksiyon alanlarında faaliyet gösteren entegre bir kuruluştur. Yalın Sistem araçları kullanılan üretim ve yönetim süreçlerimiz sürekli gelişime odaklanmıştır. Şirketimizin, Nilüfer Organize 'de kurulu olan konfeksiyon fabrikasında görevlendirilmek üzere üretim ve planlama kapsamında iş akışını değerlendirip, üretim programına entegrasyonun sağlanması işlemlerini y... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle