20 Aralık 2020 Pazar

Tekstil Mühendisi

Dilmenler Makina Ve Tekstil - Tekirdağ - Üniversitelerin Tekstil Bölümünden mezun (Mühendis olması tercih sebebidir) Müşteri memnuniyeti için gerekli müşteri ziyaretlerini yapmaktan sorumludur. Müşterilerden makine ile ilgili şikayetleri ve önerileri dinlemekten sorumludur. Şikayet ve öneriler doğrultusunda rapor hazırlayıp ilgili kişilere iletmekten sorumludur. Müşteriye makine dataları ve kumaş fonksiyonları hakkında bilgilendirmeler yapmaktan sorumludur. Müşteri üretim elemanlarına makine kullanımı hakkında bilgi ve eğitim verilmesinden, müşteri üretim elemanları ile birlikte deneme çalışmaları yaparak makinenin üretime verilmesinden, makinenin elektrik ve doğalgaz tüketim hesaplarını yaparak verimliliğinin hesaplanmasından sorumludur. Makinede üretim yapılan kumaşlar için birim maliyet hesaplaması yapılmasından, yapılması gereken günlük, haftalık ve aylık temizlikler hakkında eğitim verilmesinden, makinenin tüm yedek parça aksamlarını firma yetkili kişilerine evrak ile tesliminin yapılmasından sorumludur. Ba... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle