7 Ocak 2021 Perşembe

Konfeksiyon Üretim Yöneticisi

Safran Tekstil Konfeksiyon Sanayi ve Tic. Ltd - Bursa - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Bursa'nın önde gelen tekstil firmalarından biri olan ve yaklaşık 60 yıllık tarihe sahip şirketimiz Dokuma-Baskı ve Konfeksiyon alanlarında faaliyet gösteren entegre bir kuruluştur. Yalın Sistem araçları kullanılan üretim ve yönetim süreçlerimiz sürekli gelişime odaklanmıştır. Şirketimizin, Bursa Nilüfer Organize 'de kurulu olan konfeksiyon fabrikasında görevlendirilmek üzere “ Üretim Yöneticisi ” arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER · Bayan giyim üretimi alanında yönetici pozisyonunda minimum 5 yıl deneyimi olan, · Hazır giyim, konfeksiyon üretim bilgisine sahip, · İş-zaman etüdü ve verimlilik konularına hakim, · Sayısal hedeflerle çalışabilecek ve üst yönetime raporlama yapabilecek, · Ekibini geliştirebilecek, güçlü liderlik özelliklere sahip, sabırlı ve iletişimi güçlü olan, · Sorumluluk bilinci yüksek, · Esnek çalışma saatlerine uyumlu, · Ms Office uygulamalarına hakim, · Bursa'da ikamet eden veya edebilecek olan adaylar.... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle