23 Ocak 2021 Cumartesi

Tekstil Outdoor Giyim Üretim Sorumlusu

Menza Tekstil - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Tyson Triton ve Triton Gear markalarımız için Outdoor Mont, Dış Giyim ve Avcı Giysileri üretimi ve satışı ile Rusya' da faaliyet gösteren bir firmayız. Firmamızın üretim ağınıorganize etmek üzere görevlendirilecek aşağıda yazılı niteliklere sahip "Üretim Sorumlusu" aramaktayız. Görev Niteliği: Outdoor Dış Giyim - Mont, Avcı Giyim Grupları için yurtdışı, yurtiçi üretim süreçlerini, koleksiyondan itibaren kumaş ve malzeme tedarik süreçlerini kapsayacak şekilde takip ve üretimini planlayarak imalatlarının yaptırılmasını sağlamak. İşin Tanımı: Müşteri siparişi ve termin bilgileri doğrultusunda kumaş, malzeme tedarik süreçlerinin yurtdışı ve yurtiçi kaynaklı tedarikçilerden doğru kalite ve maliyetle temini, kalıp, kesim, dikim ve sevk süreçlerinde teknik bilgiye sahip donanımda olmak. Yurtdışı ve yurtiçi ürün üretim sürecinin planlanması ve yönetimi, Alternatif tedarikçi ve üretim alanları oluşturmak ve geliştirmek, İmalat birimleri arası... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle