14 Şubat 2021 Pazar

Tekstil Mühendisi ve Tekstil Teknikeri

MARSALA DOKUMA BOYA SANAYI VE TICARET A.S. - Burdur - Bursa - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Genel Nitelikler; Üniversitelerin Tekstil Mühendisliği veya Tekstil MYO bölümlerinden mezun Dokuma Kumaş Teknik analizini uzman seviyede yapabilen Tercihen Dokuma Giyimlik Tekstil Üretiminde veya laboratuvarlarında görev almış. Çok Titiz ve Dikkatli çalışan Bursa'da ikamet eden veya edebilecek adaylar İş Tanımı; Dokuma Kumaş Ürün dosyaları Teknik dökümanları hazırlamak. Kumaş analizi yapmak. Müşterinin kumaş için istediği performans özellikleri ile ürünün gerçekleşmiş performansını karşılaştırmak ve satışa ve üretim yönetimine raporlamak. Dokuma Üretim sürecinde Teknik uygunluk kontrollerini yapmak. Üretim reçetelerinin ve üretim proses parametrelerini Firmanın dijital Üretim Sistemine kayıtlarını yapmak Üretim gerçekleşmelerini ve prosesleri izlemek ve ürüne ait reçete ve proses parametreleri kayıtlarını güncellemek... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle