28 Mart 2021 Pazar

Tekstil Mühendisi

Gezderi Sentetik Deri Sanayi ve Ticaret A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Suni Deri üretim sektöründe faaliyetini sürdüren firmamızın Bronzıng Üretim Departmanında görevlendirilmek üzere'tekstil Üretim Mühendisi' aramaktayız · Üniversitelerin Tekstil Mühendisliği Bölümlerinden Mezun, · Asgari 3 yıl Tekstil üretim sektöründe yöneticilik tecrübesi olan, · Üretim içerisindeki teknik süreçlere müdahil olabilecek, · İnsan İlişkileri Güçlü, yönetme vasıflarına sahip, analitik düşünen, yükselmeyi hedefleyen, · Organizasyon becerileri gelişmiş · İSO 9001 Kalite Yönetim sistemi bilgisine ve tecrübesine sahip, · İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili bilgi sahibi, · İyi derecede İngilizce bilen, · MS Office uygulamalarına hakim, · Askerlikle ilişiği bulunmayan, · İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden Yönetici Adaylarımızı ilanımıza başvurmaya davet ediyoruz. İŞ TANIMI · Üretim süreçlerinin maksimum verimlilik esasına göre yönetilmesi, · Gerekli iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının yapılması, · Bağlı çal... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle