2 Nisan 2021 Cuma

İç Giyim Üretim Planlama Uzmanı

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İstanbul-Avrupa Yakası'nda, Tekstil sektöründe faaliyet gösteren firmamızın 'Üretim Planlama Departmanı'nda görevlendirilmek üzere, Çocuk, Kadın, Erkek İç Giyim ve Penye üretimi alanlarında üretim planlama süreçlerinde deneyimli, 'Üretim Planlama Uzmanı' takım arkadaşı aramaktayız. - Tercihen Üniversitelerin Mühendislik bölümlerinden mezun, (Endüstri Mühendisliği, Tekstil Mühendisliği vb.) - İç Giyim örme alanında minimum 2-5 yıl deneyimli, - İç Giyim, Dokuma, Konfeksiyon vb. planlamasında en az 2 yıl görev almış, - Sipariş bazlı dokuma, boya, fason takip süreçlerinin planlaması, takibi ve raporlardan sorumlu olacak, üretim için gerekli planlamaları gerçekleştirecek, - Üretim maliyetlerinin hesaplanması, verimlilik ve maliyet raporlarının oluşturulması, - Koleksiyon takibi ve üretim planlarından sorumlu, - Sezon ve stok planlama ile tüm üretim süreçlerinden sorumlu, · Planlama, organizasyon ve koordinasyon yetkinlikleri güçlü, - İletişi... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle