29 Nisan 2021 Perşembe

Sözleşmeli Dış Denetim Uzmanı ('Textile Exchange')

Standart BM Trada Belgelendirme A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Kuruluşumuz aşağıdaki özelliklerde 'Textile Exchange' belgelendirme kapsamında sözleşmeli dış denetçi olarak çalışmak üzere çalışma arkadaşları aramaktadır. 'TEXTILE EXCHANGE' STANDARTLARI: Global Recycled Standard (GRS) Recycled Claim Standard (RCS) Organic Content Standard (OCS) Content Claim Standard (CCS) 'TEXTILE EXCHANGE' DENETÇİLERİ Denetçilerin görev kapsamı; Türkiye'de tekstil sektöründe aşağıda belirtilen kapsamlarda denetim yapmak, denetim raporu hazırlamak, belirlenen uygunsuzlukları takip ederek alınan önlemlerin etkinliğini değerlendirmek ve kapatmayı içermektedir. Üniversiteden lisans derecesine sahip olmak (Tercihan tekstil, kimya ve diğer mühendislik bölümünden mezun olmak) ya da 2-yıllık bir meslek yüksek okulunun tekstil ile ilgili ön-lisans derecesine sahip olmak, ISO 19011 yönetim sistemi denetleme standardı kapsamında akredite bir kursu bitirmek ve kurs sonunda 'Eğitim Başarı Belgesi' almak, 'Textile Exchange' OCS ... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle