22 Mayıs 2021 Cumartesi

Tekstil Üretim Planlama Mühendisi

Dogruol Giyim Sanayi ve Dis Ticaret A.S - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İş Tanımı Üretim Planlama fonksiyonunun kaynakların optimum kullanımı esasına göre zamanında ve doğru olarak yapılmasını ve ilgili performans göstergelerinin hazırlanması, Kısa - uzun dönem talep ve tedarik planları doğrultusunda üretimde kaynak planlamalarının yapılması Stok yönetimi uygulamaları ve optimizasyonu kapsamında, ihtiyaçlarına cevap verecek uygun stok stratejilerinin belirlenmesi, Ürün, yarı mamül ve hammadde bazında güvenlik stoğu ve min lot büyüklüklerinin belirlenmesi ve uygulanması, Sistemdeki temel planlama datalarının ihtiyaçlar doğrultusunda revize edilmesi, geliştirilmesi ve güncel tutulması, Periyodik üretim süreçleri ve kapasite kullanım oranlarının raporlanarak üst yönetime sunulması, Satıştan gelen talepler doğrultusunda Üretim planlarının revize edilmesi, satış birimlerinin bilgilendirilmesi çözüm önerilerinin geliştirilmesi, Üretim - Satış Koordinasyonun sağlanması, Ham maddenin tedarikinden nihai ürününsevkıyatına ka... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle