22 Haziran 2021 Salı

Dokuma Desinatörü

Denizli - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI DENİZLİ RATEKS Tekstil San. Tic. Ve A.Ş. Denizi de faaliyet göstermekte ve geniş ürün yelpazesine sahiptir. Ana üretim kalemleri havlu bornoz ve bebek ürünleridir. Üretiminin %90 lık kısmını Dünyanın çeşitli ülkelerine ihraç eden Denizli'nin kurumsal bir tekstil firmasıdır. Rateks İplik Boya Tesisi ve Rateks Baskı Boya tesisi ile birlikte tam entegreye yakın bir işletmedir. Çalışan sayısı yaklaşık 900 kişidir. Aylık üretim kapasitesi ortalama 300-400 tondur. Pazarlama, Tasarım ve Üretim ekibimiz ile birlikte her yeni günü yeni bir okul günü gibi görüp yenilikler yaratmaya, öğrenmeye, öğretmeye ve ailemizi büyütmeye devam ediyoruz. Ekip olmanın ve özverili çalışmanın başarıyı getirdiği inancıyla adım adım gelişiyoruz. Ailemize katılacak arkadaşlarımızda en önemli iki kriter uyumlu ve özverili olmalarıdır. Uyumlu ve özverili çalışabilecek takım arkadaşları arıyoruz. Dokuma departmanımızda çalışacak “Desinatör” ekip arkadaşına ihtiyacımız vardır. GENEL ... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle