18 Haziran 2021 Cuma

Hazır giyim Planlama Elemanı

IDEA MODA - İstanbul Avrupa Yakası - Bomonti / Şişli bölgesinde yer alan modaya yön veren Avrupa markalarına ihracat yapan firmamızın üretim Planlama biriminde istihdam edilmek üzere planlama elemanı / sorumlusu çalışma arkadaşları aramaktayız. - Müşterilerden gelen siparişlerin düzenlenmesi ve adetler doğrultusunda Kumaş, aksesuar ve yan malzeme ihtiyacının belirlenmesi ve satınalma birimine aktarılarak takibinin sağlanması - Alınan siparişlerin üretim müdürü ile koordine şekilde üretim planlamasının oluşturulması ve takibinin sağlanarak raporlanması, - Üretilen modellerin malzeme depo girişinden ürün depo girişine kadar tüm üretim aşamalarının her daim Nebim üzerinden takibinin sağlanması, - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, - Takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri güçlü, - Tercihen Nebim programına hakim, - Üretim planlama konusunda deneyimli, - Analitik düşünme ve problem çözme yeteneği gelişmiş, - Şişli/Bomonti bölgesine ulaşım sorunu olmayan,... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle